Meta – החברה האם של פייסבוק, אינסטגרם והרשת החברתית החדשה Threads, משנה את מדיניות הפרסום שלה בנוגע לקנאביס ותאפשר מעתה קידום של מוצרי CBD תחת מגבלות שונות (בלתי ניתנים לבליעה). בכך, פייסבוק ואינסטגרם מצטרפות לרשתות חברתיות כמו טוויטר וטיק טוק שכבר שינו את המדיניות כלפי CBD.
המדיניות החדשה של Meta:
קונצרן המדיה החברתית הודיע ב-2023, כי ניתן לפרסם מוצרי CBD המכילים עד 0.3 אחוז THC, העומדים בהגדרה הפדרלית של קנבוס חוקי, ותחת רשימת תנאים והגבלות, ביניהן: עסקים יכולים לקדם מכירה של CBD אם הם מקבלים אישור בכתב מ-Meta, על המוצרים להיות מאושרים ועומדים בחוקים המקומיים. אין למקד מודעות לצעירים מתחת לגיל 18, אין להתחייב על הסגולות הרפואיות שלהם וכמו כן מדובר במוצרים שאינם ניתנים לבליעה (כגון סיבי קנבוס או זרעים). כמו כן, כעת מותר להפעיל מודעות להמפ, קנבוס ש"מלמדות, תומכות או מוסרות הודעות שירות לציבור הקשורות ל-CBD ומוצרים נלווים, בתנאי שמודעות כאלה לא מציעות מוצרים אסורים למכירה". מוצרים בעלי אחוזי THC גבוהים ימשיכו להיות אסורים לפרסום.
פייסבוק, טוויטר מאחוריך:
בחברת מטה הבינו את היתרונות של פרסום בפלטפורמות השונות שלהם, באמצעותן ניתן להגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים בעולם. שינוי המדיניות הזה מגיע אחרי חברות אחרות העוסקות במדיה חברתית שהבינו את החשיבות ברענון החוקים שנוגעים לקנאביס בכלל ול-CBD, המפ ונגזרותיו בפרט. טוויטר בעבר הגבילה חיפושים של משתמשים אחר מושגים כמו קנאביס ומריחואנה, אולם לאחר רכישתה על ידי אילון מאסק, שינתה את המדיניות ואפשרה לעסקי קנאביס לקדם קמפיינים לטובת המותגים שלהם. גם חברת גוגל, בינואר 2023, עדכנה את המדיניות שלה ואפשרה לחברות לקדם מוצרים מבוססי CBD, המכילים מקסימום מ-0.3 אחוז THC. כך גם אפל וטיק טוק , שינו את מדיניות הגבלת חברות קנאביס ומאפשרות